2012. február 29., szerda

Kristályos álmom...fluorittal

Ilyen még nem történt velem. Kristállyal álmodtam...

Pénteken vettem magamnak sok-sok szépséges marokkövet, köztük egy csodás zöldes-lilás fluoritot is. Gondoltam, ha már a névnapom van, meglepem magam...:-)

A hétvégén álmomban egyre-másra felbukkant ez a kristály, felébredtem és csak ezt a követ láttam magam előtt, aztán visszaaludtam és folytatódott az álom, a flourittal...


 Reggel, amikor felébredtem, az álomra sajnos nem emlékeztem, de a kő még mindig és azóta is ott motoszkál a fejemben...

...hát utána olvastam egy kicsit mélyebben, mit is akarhat ezen az álmon keresztül ez a kő üzenni , segíteni Nekem.

Íme néhány gondolat. Most már megértettem, miért fontos számomra ez a kő és miért kellett beszereznem, mire kell majd használnom:

- eltünteti a negatív energiákat és a stresszt, fokozottan védelmező kristály
- a tudatalattiból felszínre hozza az információkat és érvényesülni engedi az intuíciót
- tisztítja az aurát, csakrákat, a szellemet
- segít felismerni (amikor a külső hatások már belülről emésztenek bennünket), valamint kizárni a lelki manipulációt és nem megfelelő szellemi hatást
- az egész testet tisztítja, megszűr, eloszlat és újraszervez mindent, ami nincs bennünk megfelelő állapotban
- földeli és egyesíti a spirituális energiákat
- legyőzi a belső káoszt
- az elfojtott érzelmeket a felszínre hozza és eloszlatja azokat
- növeli a magabiztosságot, ügyességet
- segít az objektív és pártatlan állásfoglalásban, ha egy problematikus helyzetben vagyunk
- szétoszlatja az illúziókat, felfedi az igazságot
- segít a tanulásban, gyors és hatékony gondolkodásban
- érzelmileg stabilizál, egyensúlyt teremt.

Hát igen, van egy-két terület, ahol most tényleg segítségre szorulok, ma este ezzel a kristállyal fogok "dolgozni" .

Köszönöm Neked Istenem ezt az álmot :-)

3 megjegyzés:

  1. Pár napja nyűglődök egy ,,problémával", köszönöm hogy elém vezetted a kristályt, magamhoz veszem a szépséges fluoritomat, és elengedem a dolgot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez szuper, örülök, hogy éppen jókor írtam ez a blogbejegyzést :-)))

      Törlés
  2. Véletlenek márpedig nincsenek:)

    VálaszTörlés