2012. február 7., kedd

Hogyan változnak a kristályok együtt a mi változó lelkiállapotunkkal?

Ezt a levelet egy kedves ismerősömtől kaptam, aki rám bízta, milyen kövekből állítsam össze ékszereit és íme, az ő személyes tapasztalatai, köszönet érte !!! :-)


"Kedves Zsuzsa!:)

Szeretném megköszönni még egyszer a gyönyörű karláncot és a láncot.
Amikor megláttam éreztem, hogy hatni fog, áradt belőle a szeretet, már első nap hatott nálam, nagyon régóta nem jól alszom, vizsgákra készültem és nagyon ki voltam merülve, de egyszer csak azt éreztem aludnom kell. Aludtam is egy jót. A kristályok nagyon intelligensek tudják mikor mire van szükséged. Teltek a napok ugye még lelkileg nem voltam jól, csináltam a meditációkat, kinyitottam a szívem a világ felé, de láttam hogy valami még nem jó mert a rózsakvarc a karláncon és a szívemnél fehéredni kezdett, rózsaszín alig látszott:( Kicsit elszomorodtam, de tettem a dolgom tovább meditáltam. Aztán jött az álom, ami nagyon nagy változásokat hozott az életembe és egyszer csak úgy éreztem meg kell tisztítanom a kristályokat, megtettem pár napig semmi változás és ahogy én elkezdtem ragyogni a kristályaim is visszanyerték a színeiket és elkezdtek ragyogni.
Aztán nemrég kaptam egy rossz hírt és lelkileg picit összetörtem, nem nagyon csak picit. Kristályaim megint elkezdték elveszíteni a ragyogásukat, de ahogy elengedtem ezt a rosszat, megint gyönyörűen ragyognak. Már tudom, ha negatív dolog ér jelzik a kristályok is hogy belül nem jó nekem:) Én változtatok, megtisztítom őket és ragyognak újra.

Egy biztos nem elég, ha csak megtisztítod és várod a csodát, neked is változtatnod kell, hogy lásd a ragyogást!

Köszönöm Zsuzsa, hogy segítettél a választásban, hogy mi illik hozzám és hogy elkészítetted nekem az ékszereket, nagyon szeretem őket!:) Sok Szeretettel Ölellek: Brigi(33)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése