2012. január 9., hétfő

Csak kérd és megadatik.... :-)

Kedves Olvasóim!

Egy karácsonyi örömömet szeretném megosztani Veletek:

Mint többen is tudjátok, hónapokkal ezelőtt több kört is futottam annak érdekében, hogy valamilyen módon meg tudjam vásárolni Judy Hall: Kristálybiblia c. könyvét, úgy éreztem szükségem van rá. Közöttetek is közvélemény kutatást tartottam, érdekelne-e valakit, még a kiadóval is beszéltem. Azt az információt sikerült megtudnom, hogy a könyv nem kapható már bolti forgalomban, a kiadó pedig talán idén valamikor újranyomtatja, de még az is bizonytalan, hogy mikor...

...és akkor elérkezett 2011 Szenteste napja. Örömteli várakozással díszítettük otthon hármasban a karácsonyfánkat, majd következett az ajándékozás...egy nagyon kicsi, de vaskos kis ajándékcsomag lett az enyém...és megkaptam a férjemtől az "ÉN KRISTÁLYBIBLIÁM" !!! :-)


Hát elmondani se tudom, milyen nagyon örültem ennek a könyvnek. :-)

A "beszerzés" története számomra nagyon tanulságos: 

Férjem tudta, mennyire vágyom ez után a könyv után, karácsony előtt 1-2 héttel kérte az égieket, segítsék őt ahhoz hozzá, hogy ezt valamilyen úton-módon meg tudja nekem vásárolni. Majd a kérést "elengedte" az Univerzumba. Néhány napig nem is foglalkozott vele, majd beütötte a könyv címét a egy NET-es keresőbe és néhány perc keresgélés után ráakadt egy magánhirdetésre, ahol egy hölgy 1-2 nappal korábban adta fel hirdetését , hogy eladná újszerű állapotban lévő könyvét, mert neki nem volt rá szüksége...mondhatjuk azt is, hogy a "SORS" akarta így (vagy inkább ez a "vonzás törvényének" kicsiny megnyilvánulása...)
Ami ott feleslegessé vált, az nálam pontosan a legjobb helyre került...:-)

Ez az eset sokak számára apróságnak tűnhet, nekem viszont újabb fontos tapasztalat és még inkább hatalmas nagy öröm :-)

Most már ezt is megtanultam : "CSAK KÉRD ÉS MEGADATIK..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése