2013. augusztus 26., hétfő

Pajzsmirigy kezelése ásványokkal

A legjobb tapasztalat, amit saját magad élsz át vagy javaslatodra közeli ismerőseidtől kapsz pozitív visszajelzést, íme egy újabb sikeres , saját megtapasztalás a kristályok gyógyító erejéről:

Egy hosszabb munkahelyi stresszes időszak eredményeképpen május végére, június elejére nem kívánt tünetek jelentkeztek nálam: szapora , nagyon magas pulzus, heves szívverés, magasabb vérnyomás értékek, nehéz légzés, emésztés felgyorsulása, idegesség, mindemellett nagyon erős fáradtság-kimerültség, rövid idő alatt több kg-os, szokatlan fogyás. Emellett szemmel láthatóan pajzsmirigyem is növekedésnek indult és olyan érzés volt, mintha állandóan valami gombóc lenne a torkomban...

Néhány hétig valamiért "tétlenül tűrtem" a tüneteket. Bár orvoshoz időközben bejelentkeztem, de több hónapos előjegyzéssel kellett szembesülnöm. Ezért is döntöttem úgy, hogy a saját módszereimmel elkezdem magam kezelni, hiszen nincs mire tovább várnom, a helyzet magától nem fog megoldódni.

A diagnózis - amire persze később még orvosi megerősítést is várok - ha végre eljutok a rendelőbe , nagy valószínűséggel pajzsmirigy túlműködés. Egyértelműen produkáltam minden szakirodalmi tünetet.

Bevetett kristály kezelés:

Nap közben kalcedon és akvamarin viselése ékszerként, nyaklánc, karkötő, fülbevaló (ha lúd, akkor legyen kövér., mindent bevetettem.. :-), esténként pedig , lefekvéskor egyik kedves gyógyító hegyikristály marokkövem segítségét kértem. Lefeküdtem és a pajzsmirigyemre helyeztem, így aludtam el.

Kb. 2-3 hétig folyamatosan kezeltem így magam. Ennyi idő kellett ahhoz, hogy ásványkáim segíthessenek.
A legnagyobb problémát számomra a szapora pulzus okozta a mindennapi tevékenységeimben. Ez teljesen elmúlt és a 110-130-as pulzusok visszaálltak normál tartományba 70-90 -es értékek közé...a folyamatos fáradtság érzés is odalett...:-)

A tüneteim teljesen megszűntek (hozzáteszem, hogy a néhány kg-os fogyás nagyon nem ártott nekem, de nem ilyen áron...:-)

Most tehát teljesen tünetmentes vagyok, bár a pajzsmirigyem megnagyobbodása továbbra is szemmel látható , ezért mindenképpen felkeresem a szakrendelést a kapott időpontban, mert szeretnék orvosi úton is a dolog végére járni.

Mint végzett kristálygyógyász nem utasítom vissza az orvosi kezelést, úgy gondolom, hogy az orvosi diagnózis, a szükséges vizsgálatok elvégzése , az esetleges gyógyszeres kezelés és az ásványokkal való gyógyítás jól megfér egymás mellett.

Azonban ez a saját tapasztalat is megmutatja - semmiféle orvosi kezelést nem kapva , hiszen még várok továbbra is az időpontomra - képes voltam tünetmentessé tenni magam a megfelelően kiválasztott ásványokkal.

A kék kalcedon hatékonyan segít pajzsmirigy túlműködés esetén, az akvamarint és hegyikristályt pedig a pajzsmirigy működésének harmonizálására kiválóan lehet alkalmazni.

Természetesen emellett ezek az ásványok más-más hatásokkal is rendelkeznek, melyekről bővebben itt is olvashatsz:

Kék kalcedon: http://www.kristalyero.blogspot.hu/2012/11/kalcedon.html
Akvamarin:  http://kristalyero.blogspot.hu/2013/08/akvamarin.html
Hegyikristály: http://kristalyero.blogspot.hu/2011/12/hegyikristaly.html

Az én kis segítőimet itt láthatjátok:

akvamarin splitter láncocskám

hegyikristály marokköveim

kalcedon szettem (imádom a szép nagy pötyi fülimet :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése