2013. augusztus 26., hétfő

Maradok mindig IGAZ...

Csak egy rövid kis jegyzet erejéig veszem igénybe kedves blog olvasóim idejét.




Bár nagyrészt talán nem értitek, miért is írom e sorokat, de reményeim szerint az az ember is olvassa - hiszen eddig is beleolvasott blogomba - , akinek leginkább szól...

Ha az igazságot, becsületességet és jó utat követem tevékenységemmel, akkor annak mindenkor meg van a jutalma...bár okozhat számomra bárki nehéz és kellemetlen perceket, de IGAZ ÚTON maradva hosszú távon nem sérülhetek ... hiszen vigyáznak rám...és nem hagyják, hogy megkezdett utamról letérítsen bárki és bármi is.

Hiszem, hogy az én általam képviselt gondolatok, kristálygyógyászatba vetett hitem mindenkor meghozza gyümölcsét.

Most is ez történt...megálltam a helyem.
Lezártam.

Köszönöm a tanítást, még akkor is, ha nem jó szándékkal indult...és én a fenti képen a fény oldalán állok...

Ezt tanácsolom minden ÚTON lévő társamnak, maradjatok az IGAZ oldalon , mindenkor !!!

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése