2013. április 12., péntek

Ásványbörze Székesfehérváron

Eddig még nem foglalkoztatott a gondolat, de idén úgy döntöttem, hogy részt veszek egy helyi ásványbörzén ékszereimmel.

Úgy gondolom ezt is meg kell tapasztalnom, legalább egyszer :-)

Már dolgozom az ékszereken, amiket kiviszek oda, remélem a börze látogatói ugyanolyan örömmel fogják fogadni , mint amilyen örömmel én készítem őket. :-)

A héten megtörténtek a "nagy bevásárlások". Mindenféle szép követ válogattam össze, amelyekből csak szép végeredmény születhet majd.

Ezt a hétvégémet - és még sok-sok estémet a következő héten - erre fogom szánni. Alkotok, alkotok, alkotok ... :-)

Kislányom "elcsípett" egy pillanatot, amikor éppen már nagyon belemélyedtem az ékszer készítésbe.
Hát nem a legjobb fotó, de mindenképpen jellemző.... :-)


A börze időpontja: 2013.04.21   vasárnap   9.00-17.00

Helye: Székesfehérvár, Berényi u. 
Videoton Oktatási Központ (VOK)

A hétvégi kirándulás mellé érdemes lesz ezt a programot is beterveznetek, hiszen ilyen alkalom Székesfehérváron csak egyszer egy évben adódik, ráadásul ez a jubileumi XXV. Ásványbörze :-)

...és , hogy hol találsz meg? Keresd a nagy lila "Kristályerő" feliratos molinómat, szerintem elég feltűnőre sikeredett, de hát ez is volt - az egyik - cél:


Szeretettel várunk Benneteket : az ásvány ékszereim és én :-)

Kristályzsuzska


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése