2013. április 22., hétfő

Ásványbörze Székesfehérváron 2013.04.21.

Hát ott voltam, akik kilátogattak, találkoztak velem és remélem tetszettek az ékszereim és ásvány kövecskéim.

A nagylányom és a férjem is sokat segített a technikai előkészületekben a hétvégén (címkézés, világítás stb.) Köszönöm nekik nélkülük nem sikerült volna :-) Szeretem őket ! :-)

Az egyik legnagyobb élményem az volt, hogy odajött hozzám egy kedves fiatal lány, aki személy szerint engem keresett meg.
Sopronból érkezett, más egyéb programja is volt a hét végén Székesfehérváron, de tudta, hogy most lesz a börze és csak azért kijött, hogy megismerkedjen velem és "valamit" , ami tőlem van, hazavigyen...:-)
Nagyon örültem ennek a találkozásnak... :-)))

Bár az asztalka kicsit szűkösnek bizonyult, de azért igyekeztünk látványban is a legjobbat kihozni belőle, az új molinóm pedig nagyon szép lett, ezt pedig köszönöm az EZOTEXTIL csapatának, akiket jó szívvel ajánlok mindenkinek!

Néhány fotó a börzéről:

Ez a kép fogadta látogatóimat





karkötők - máshol ezeket nem találod meg

minden nyakék egyedi darab

csakra karkötők és egyéb szépségek , bal oldalon pedig néhány kristályvíz készítéséhez összeállított csomagocska

Malachit amazonittal - hát nagyon hamar elkelt...

Borostyánok  - nagyon népszerűek voltak

volt itt szerepelbevonzó nyaklánc, ametrin, charoit, andok opál, turmalin stb.

sokan csak a pötyi fülit szeretik, hát nekik is volt néhány darab és a háttérben a kedvenc füstölőm Indiából

a bal oldalon látható kék gyűrűtartóm nagy sikert aratott

marokköveim - főként csakra kövek, de azért volt ott más is, így például inga medál, teknős medál, sok-sok angyalka medál

medálkák és kulcstartók a gyerekek örömére

hmmm, ez a molinó...nem tudok "betelni" vele...csak nekem tetszik ennyire? remélem Nektek is... :-)

a molinón egy csodás szép hegyikristály telep, gyönyörű hegyikristály csúccsal és barátaink , a delfinek...:-)
Köszönöm az Égiek segítségét, hogy ott lehettem, erőt, kitartást és támogatást kaptam tőlük, ahhoz, hogy ezt elérhessem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése