2012. október 24., szerda

Kristály élményeim larimárral

Már írtam e csodás kőről, a larimárról egy korábbi bejegyzésemben.
De most újabb élményekkel gazdagodtam általa, amit szeretnék Veletek is megosztani.

Már régebb óta látom a larimár szépségét, de valahogy nem vonzott túlzottan.
Aztán úgy másfél hónappal ezelőtt elkezdett a kő "jeleket" küldeni nekem.

Apróságok:

- a Kristálybibliám "véletlenül" ott nyílt ki - több alkalommal is - , ahol a larimár leírása található, pedig korábban csak egyszer olvasgattam róla, tehát minimális a valószínűsége, hogy a "mindig ott nyitom ki" ok miatt nyílt volna ki ennél az oldalnál...:-)

- találtam a NET-en egy új kristályos oldalt, ahol az első kép, ami a nyitóoldalon volt , mint "mai napra ajánlott kő", a larimár kacsintott vissza rám ... :-)

- bementem a nagykerbe vásárolni, ahol a sorok között erős "félhomály" uralkodott, így egy másik keresett kő helyett "véletlenül" éppen a larimár lánc akadt a kezembe...és aztán haza is jött velem :-)

Időközben megismerkedtem egy csodálatos hölggyel , akit eddig csak távolról néztem tisztelettel, amint a Karma TV-ben láttam a kristályos műsorát. Nem szégyellem bevallani, de valami megfogott benne , már az első pillanattól kezdve is. Néhány beszélgetés után pedig határozottan azt kezdtem érzeni, köztünk kell, hogy valami olyan kapocs legyen, amit több, egyszerű kezdődő barátságnál...előző életeinkből talán ??? :-)
Hát igen...:-)

...és ez a csodálatos hölgy megajándékozott engem az időközben elkészült larimár ékszereim mellé egy marokkővel is :-)

az én csodás marokkövem :-)


Köszönöm Neked ezt az ajándékot Zsuzsa ! :-)

és megtörtént a megismerkedésem ezzel a kővel...
már amikor kivettem a csomagból, furcsa módon nem volt hideg érzete a kőnek, inkább olyan langyos, kellemes hőmérséklete volt, azt hiszem jött vele egy jó nagy adag "szeretet" is a csomagban :-)

...csak leültem, lágy meditatív zene, kis ellazulás...kezemben a kövemmel...és még ilyen intenzív kristály - érzetem soha nem volt...nem azt mondom, hogy a szokásoshoz képest erősebb bizsergéssel mutatkozott volna be ez a kő nekem. Nem. Inkább abban volt a mássága, hogy a talpamtól kezdve a fejem búbjáig (a korona csakrámig) minden porcikám együtt rezgett-bizsergett a kővel...mély nyugalom szállta meg a lelkem és olyan érzés volt, mintha teljesen eggyé váltunk volna...a larimár és én...:-)
Így töltöttem el legalább fél órát, ami szinte 5 percnek sem tűnt...
Ez a "kapcsolatfelvétel" volt eddigi életem legintenzívebb kristályos élménye...szükségem volt rá és hálával tartozom Chovanecz Zsuzsának, aki hozzásegített ajándékával ehhez az különleges élményhez.

Ha Ti is szeretnétek larimár marokkövet, szeretettel ajánlom Zsuzsa boltjait és webáruházát:

Kőbirodalom

és itt az én szépséges szettem, amit minden nap viselek és úgy érzem, segít ÚTAMON :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése